علي جونعلي جون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
پرنيان جونپرنيان جون، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
نسيم بلانسيم بلا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
ارسلان بلاارسلان بلا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

☺ كوچولو هاي خانواده ي ما☻

انتظار

1394/11/28 21:44
نویسنده : گلبرگ
288 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خوبين دوستاي من؟زیباخيلي وقت بود آپ نكرده بودم.چشمکحالا هم اومدم باهاتون كلي درد و دل كنم.غمناکهي خدا.خاله ي مامانم از كربلا برگشته بود شهرستان بعد مامان بزرگم زنگ زده بود هي حرف مي زدن و مي گفت:«علي خيلي لپ دار شده.بغلپرنيان خيلي ملوس شده.محبتارسلان خيلي مرد شده.آرامنسيم خيلي خوش رو شدهبوس ...»واي خدااااا خيلي دلم مي خواد الان اونجا مي بودم.هي خدا چرا؟

حالا يك چيز خنده دار!خنده

علي و ارسلان داشتن با هم بازي مي كردن،علي زده تو گوش ارسلان!تعجبارسلانم رفته پيش باباش (دايي من) گفته علي منو زده و كلي گريه كرده.گریهدايي من هم زده تو گوش علي.تعجبشیطانعلي هم از داييم خجالت مي كشيده رفته زده تو گوش باباش قه قهه

واي خدااااااغمگین

فقط چشمم به درهمتنظر

تا عيد برسه و بگه سلام!خندونک

وقتشه كه بريم تربت جام!!!خنده

راستي راستي

مامانم 9 روز ديگه (7 اسفند) اجرا داره و دوتار مي زنه و دايره بوس سرچ كنيد موسيقي تربت جام يا دوتار تربت جام يا اصلا خود تربت جام!محبتبغل

حالا 7 اسفند روز انتخاباتهشاکی

حالا 7 اسفند تفلد داداشي جونمهـ♥ـبوسمحبتبوسمحبتبوسبغل

خب ديگه چيزي ندارم بهتون بگم

درداي دلمو خالي كردم !

باي باي

پسندها (1)

نظرات (1)

☆☆ابجی فاطمه☆☆
24 اسفند 94 20:43
اجبی خوشمله ناز شنگوله منگولهه هپه انگووووووووووووره اسلامو علیک عید میایی به وبت سر بزنی .................................دلم واسسسس تک تک اجیام تنگ شده ..... هه.... من که ابجی ندارن