علي جونعلي جون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
پرنيان جونپرنيان جون، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
نسيم بلانسيم بلا، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
ارسلان بلاارسلان بلا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

☺ كوچولو هاي خانواده ي ما☻

عكس

1394/6/23 12:11
نویسنده : گلبرگ
161 بازدید
اشتراک گذاری

چند تا عكس خوشملي

اين آخري جيگرهههههههههههههههههه

جيگرررررررررررررررررررررررررررررررر

عشق من من من من من من من من من من من من من من من من

به هيشكي نمي دمش حتي به دوس دخترش

ني ني ها گوشاتونو بگيرين مامانتون ناراحت مي شه

@#$%^$#&^%^*)^&(&^*^&%&)*%^&$%^*

↑ فوش به دوس دختر

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

همراه رایانه
23 شهریور 94 15:48
همراه رایانه مرکز پاسخگویی به مشکلات رایانه و اینترنت شماره تماس با تلفن ثابت سراسر کشور :9099070345 برای اطلاعات بیشتر به سایت همراه رایانه مراجعه فرمایید. www.poshtyban.ir
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
23 شهریور 94 21:26
در مکتب مـا رسـم فراموشـی نیست در مسلک ما عشق هم اغوشی نیست مـهر تـو اگـر بـه هــسـتی مــا افتــاد هرگز به سرش فکر فراموشی نیست
گوشی کودک
24 شهریور 94 8:54
برا آخری بخر یکی از اینا!!! شنیدم گوشیش سوخته