علي جونعلي جون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
پرنيان جونپرنيان جون، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
نسيم بلانسيم بلا، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
ارسلان بلاارسلان بلا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

☺ كوچولو هاي خانواده ي ما☻

سلام به همه يكمون كمه

1394/6/23 11:43
نویسنده : گلبرگ
195 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ي دوست جونيام و طرفدار هاي پيج.

دلم تنگ شده بود قد يه دنيا.

كلي خبر دارم.

هم بد هم خوب.

ولي حوصله ي گفتنشو ندارمخندونک

دوستاي خوبم دلم مي خواد زود تر مدرسه ها وا بشه.يك هفته و سه روز ديگه بايد صبر كنم.نظر شما چيه؟من دلم واسه دوستام تنگ شده.واسه كلي دغدغه ي مشاقمو نتونم تموم كنم چي؟واسه وسواس روي وسايلام.واسه خل و چل بازي با رفقا.واسهشر بازيامون.واسه جرئت يا حقيقت هاي مدرسه.واسه لواشكي كثيفياي كنار مدرسه.

واسه كلي چيز ميز.

بيشتر از همه مردم آزاري با دوستام.:)))))

واي خدا خدا خدا خدا خدا خدا خدا خدا خدا خدا خدا خدا خدا خدا خدا خدا خدا خدا

واسه سركار گذاشتن معلم.واسه همه چيز.

واي خدا يك بار جرئت حقيقت بازي مي كرديم افتاد به دوستم.دوستم گفت جرئت منم گفتم اگه جرات داري برو بزن پس كله ي خانوم ناظم.خانوم ناظممونم در حالت عادي عصبانيه. فكر كن ديگه عصبي عصبيش كني چي مي شه:)))) دوستمم زد پس كلش.چون جرئته و نبايد دروغ گفت خانوم ناظم كه پرسيد چي كار كردي گفت خانوم زدم پس كلتون.خخخخ مي خواستن اخراجش كنن ضمانتش كرديم.:)))))))))))))))))))))

شکلک نظر بذارید

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)