علي جونعلي جون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
پرنيان جونپرنيان جون، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
نسيم بلانسيم بلا، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
ارسلان بلاارسلان بلا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

☺ كوچولو هاي خانواده ي ما☻

بچگي خودم

1394/4/13 18:37
نویسنده : گلبرگ
75 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من يك خاطره از بچگي خودم آوردم:

فرداي تولد دو سالگيم بود كه با مامان بابا رفتيم پارك.خاله مليحه ام (مامان علي و پرنيان.البته اون موقع مجرد بود و تازه اومده بود تهران تزريقات مي خوند) هم اومده بود باهامون. رسيديم پارك. من سوار پيتكو پيتكو شدم.(از اين اسب هايي كه عقب جلو مي شن)كل اون روز رو پيتكو پيتكو سوار شده بودم و فقط ده دقيقه تاب سوار شدم.هیپنوتیزماولش هم يه 2-3 دقيقه اي الاكنلگ سوار شدم.زیبا

شب شد و ما تو راه برگشت بوديم.آقا من هرچي مي ديدم مي گفتم مي خوام مامان بابا مامانم گفتن :«بزار واسه تولدش بخريم آره آره.»بغلبا اينكه يه روز از تولدم گذشته بود برام مي خريدن. ديگه هم پولي نموند كه چيز ميز براي شام بخريمگریه.به زور يه بانك پيدا كرديم از توش پول برداشتيم.راضی سبزي و يكسري چيزاي اينجوري خريديم اومديم خونه يه سوپ حسابي خورديم بعدم من همينجور با كاپشن و كلاه و اينا خوابم برد. آراممامان لباسامو عوض كرد بعد خوابيديم.محبت

من هيچكودوم از اينا رو يادم نبود فقط من پارك يادم بود مامانم يه عالمه فيلمو يه عالمه خاطره از بچگيام بهم نشون داد و تعريف كرد.بوسميسي مامانبوس

باي باي نظر فراموش نشهبای بای

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

عاطفــهـ
13 تیر 94 18:43
سلام...برای نویسنده شدن پست رو بخون
عاطفــهـ
13 تیر 94 18:48
رمز : ****** نام کاربری :atefeh-cook ---------------------------------------- خواهشا پست های خوب بزار ولی امروز نه!!! از فردا شروع میکنیم امروز پست نزاریاآآآ
عاطفــهـ
13 تیر 94 18:48
ببخشید خصوصی نشد....تاییدش نکنیاآآآآ
عاطفــهـ
13 تیر 94 18:50
قربونت شم
گلبرگ
پاسخ
ĸoѕαr
13 تیر 94 22:52
عزیزم من با آآپیدم میام بعد نمیتونم بیام نی نی گپ.چون وقتی جواب رو مینویسم ارسال نمی شه.!
گلبرگ
پاسخ
باشه مرسي
همراه رایانه
14 تیر 94 11:30
مرکزی پاسخگویی به سوالات رایانه ای و موبایل همراه رایانه شماره تماس : 9099070345 لطفا ادرس سایت ما را در پیوندهایتان قرار دهید تا دیگران نیز از این خدمات بهره مند شوند ادرس سایت :http://www.poshtyban.ir