علي جونعلي جون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
پرنيان جونپرنيان جون، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
نسيم بلانسيم بلا، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
ارسلان بلاارسلان بلا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

☺ كوچولو هاي خانواده ي ما☻

شعر از خودم

1394/4/25 12:08
نویسنده : گلبرگ
7,637 بازدید
اشتراک گذاری

سلام يه شعر ديگه از خودمو آوردم. تو رو خدا يا كپي با ذكر منبع يا مطلب رمز دار.جور ديگه راضي نيستم.

منظومه ي شمسي

مي چرخيم و مي چرخيم

دورسرت مي گرديم

قربونت برم عزيزم

دور و برت مي گرديم

*****

خورشيد زيبا منم 

نور مي دم و نور مي دم

مي درخشم من زياد

ذوب مي كنم خاك و آب

*****

منم عطارد كوچولو

اندازه ي ماهم

كوچيكو قشنگم

در خورشيد مي گردم

*****

منم زهره

قشنگ و گرمم

سطحمم داغه

مساحت عين مساحت زمين

ولي برعكس مي چرخم

*****

زمينم همينم كه هميشه ديدنم

محل زندگي آدم حيوون هرچي كه بگينم

هم دريا دارم هم خشكي

آب رو سطحم خيلي بيشتر از خشكي

(اين تيكه رو جم جونيور گفته بود)

****

سياره ي سرخم

مريخم منم بعد زمينم

خوشگلم برنزه كردم من

واي كه سوخته تنم

خاكم سرخه آب روم هس

يخ زده همش

واي منه بدبخت!!!!

*****

مشتري ام داداش گنده تر از همه

از گازم ولي تند تر از همه

گنده ام ولي خيلي هم قلدر

دندون طلا ام نگي يه وخ به كسي

دندون پزشكي نمي رم نكشه

گنده و چاقم داداش قلدر تر از همه

*****

من ذهلم

خيلي هم كهنم

يعني قديمي

منم از گازم

تندم مي چرخم

فرق دارم با بقيه

دارم حاله ي سنگي

*****

منم اورانسم

سردم يخ زده روي تنم

سردم تاريك

راهام همه مرموز و باريك

****

منم نپتون

سرد و تاريك

مرموز و مشكوك و راهام باريك

زيادي سردم

يخ مي زني روي تنم

سردم و كوچيكو آخريم من

خب تموم شد هنوز يكم ايراد داره ولي شما به خوشگلي خودتون ببخشيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

nikta
25 تیر 94 14:19
خیلی عالیه گلبرگ جون ....آفرین
آبجی نگار
25 تیر 94 16:52
عالییییییییییییییی